marți, 11 noiembrie 2008

Scroturi publicitare

Eu sunt un om realist, mie nu-mi plac scenariile utopice, în care viaţa e frumoasă, lumea e tolerantă, etc, bullshit, etc. Mie îmi plac situaţiile reale şi urâte, ălea în care auzi la ştiri că un om a molestat un păun, ălea în care dacă te uiţi cu o sprânceană mai ridicată la cineva te trezeşti în următoarea clipă trăgând cu dinţii de propiul rinichi, ălea în care vechile valori familiale se respectă.

Cum nu se intampla in reclama asta




Bun, aţi văzut-o
Acum eu o să vă prezint cu ajutorul unor imagini sugestive cum ar sta treaba daca am fi intr-o lume reala







4 comentarii:

D.V.A. spunea...

omg! ce tare :D
bravo! foarte bun simt de perceptie
sa se umple blogurile cu de astea si nu m-as plictisi
hahah! mor de ras!

Manu spunea...

:)))foarte realist

Katswuri spunea...

Ahhahaaha. Stiam eu ca nu Radu scria posturile alea.
Keeper!

Katswuri spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.